mandag 5. januar 2015

Liten Kommode/Nattbord i nøytale farger!

Noen ganger må Hjertehjort også ReDesigne møbler som ikke skriker av farger!
Så når jeg fant dette gamle nattbordet her tenkte jeg det var en fin anledning til å lage noe med dusere toner.

Nattbordet var slitt og trengte en skikkelig make-over.

Jeg tok av håndtakene som var i metall.

Så pusset jeg det ned og sparklet over hullene som var til håndtakene.

Deretter pusset jeg dette ned og grunnet det. 



Jeg valgte en lys kremet tone til nattbordet, og en lys brun/beige tone til skuffene.

Jeg valgte å legge sort tapet på toppen av platen. Dette festes enkelt på med tapetlim.
Jeg skjærte så rundt kantene med en skarp tapetkniv.

På toppen av tapeten la jeg et strøk med gulvlakk. 

Jeg borret så hull til nye håndtak og monterte disse.

Det ble et riktig så søtt lite nattbord/liten kommode til å oppbevare små hemmeligheter i!!


Denne kan kjøpes i vår nettbutikk 



ELLER i vår butikk i Stabells Gate 6 i Hønefoss til 499,-.

Vi sees!

Aina/Hjertehjort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar