fredag 27. februar 2015

Gammelt Syskrin som fikk NYTT LIV!

Vi fikk en henvendelse fra en dame som hadde et gammel syskrin etter bestemoren til mannen sin.

Det ønsket hun at vi skulle ReDesigne, og det beste av alt så gav hun oss så og si frie tøyler!!

Skrinet hadde sprukket på toppen, og så ikke pent ut lenger.



Jeg pusset det ned og demonterte det.
Så ble det grunnet.

Så malte jeg det i høyglanset hvitt, oe jeg synes er veldig pent på møbler med litt utskjæringer.


Så la jeg tapet både nede i skuffene og på toppen av lokkene.

Siden skrinet har faste håndtak målte jeg opp størrelsen på disse og skjærte ut av tapeten før jeg limte den på.

Så var det montering igjen.

Tilslutt så skrinet slik ut:



Nå kan det brukes igjen, og pryde stuen :)

Aina/Hjertehjort

1 kommentar:

  1. Utrolig fint!! Men et lite spørsmål, er skrinet blått?

    SvarSlett