lørdag 28. februar 2015

Postkasse til jul


Flere vil at jeg skal lage postkasser 
som dem kan gi vekk i julegaver. 
Og hvor hyggelig er ikke det?

Hva vil du ha?
Han er veldig gla i å jakte, spesielt hare sammen med sin trofaste hund.
Noe enkelt sier kunden.
 Det er den infoen jeg har å jobbe med for denne postkassen.

Jeg ser for meg jegeren med sin hund i skogen for å jakte etter harer!
Kanskje i en enkel svart og hvit? :)

Jeg googler litt og leter etter inspirasjon til postkassen.
Finner noe interessant og begynner å sette sammen et bilde for kassen.

Jeg klipper og limer for og få til et motiv. Klipper ut alle detaljene i en
stencil for jeg må jobbe veldig smått denne gangen.
Stenciler er veldig fint å bruke når man skal drive i det små.
Jeg lager en skog med Jegeren, Hunden og Haren...
Postkassen er klar for og sprayes:)

Resultatet ble slik:


Ganske så fin eller hva? :)

Sjekk ut hva annet vi driver med her:





Stefan/Hjertehjort






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar