lørdag 10. januar 2015

Postkasse som julegave


Jeg lager enda en postkasse til jul.

Denne gangen vil kunden ha en postkasse med hest på som hun vil gi til sin søster til jul:)
Søsteren er veldig glad i hest og har lenge ønsket seg en postkasse med hestemotiv.

Hun hadde sett at jeg lagde postkasser med forskjellige motiver og spurte derfor om mulighetene.

Jeg kan ikke lage hva som helst med spraybokser, men med litt kreativitet kommer man langt!

Jeg kom med et forslag om at jeg kan lage et hestehode. For en hel hest er problematisk og få til på en så liten flate. Sendte henne et bilde tilbake av noe som jeg kunne få til. Og kunden synes det var kjempefint:)

Så da satt jeg igang...

Jeg har brukt en sjablong hvor jeg har klippet ut motivet av arket.

Legger det på postkassen og sprayer over til det blir en jevn farge.

Når jeg tar av arket er det altids noe lakk som har spredd seg utover selve motivet. Da må jeg gå over igjen med teip og teipe rundt der det ikke skal være den fargen hesten skulle ha. For så og spraye over det med den andre fargen som opprinnelig skulle være der
 .

Resultat ble slik:



 Sjekk ut andre ting vi driver med på:


Stefan/Hjertehjort



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar