onsdag 29. juli 2015

Bokylle Safari!! Det er spennende saker!

Vi var så heldige å få gå på SKATTEJAKT i et hus hvor ALT bare skulle kastes! 
Helt vilt, og helt FANTASTISK for ReDesignere.

Søppel for andre er GULL for oss:)

Så dette var en møblene vi fikk med: En bokhylle som egentlig hadde sett sine beste dager.


Jeg måtte sparkle døra på nytt. Så pusset jeg alt ned. Så ble den grunnet.

Jeg valgte å male med helmatt maling- 5 glans. Den mørkegrå fargen var helt perfekt til tapeten som også er matt.

Til slutt tapetserte jeg inni alle hyllene og på begge sider av døren.


Jeg gikk også til innkjøp av en SVÆR sort glansa knott som skulle være i kontrast til hylla. KULT!!

SAFARI- hjemme på rommet, i stuen eller i entrèen :)


Malingen jeg har brukt er:
Lady Interiør Supreme Finish Matt

Tapeten er fra:
Storeys- Everybody Bonjour

Kan kjøpes hos Maleriet Fargehandel i Hønefoss! 

Aina/Hjertehjort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar