fredag 4. september 2015

Barokk Bord med Gyldne Toner...

Dette bordet fant vi i låven!!


Utrolig flott med gulldetaljene, men dessverre ganske slitt på bordplata.

Så for å bevare det mest mulig konsentrerte jeg meg om den.

 
 Jeg pusset over bordplata og grunnet rundt kantene.

Herfra blandet jeg meg frem til en Gull-farge som var mest mulig lik den på beina. 
Jeg malte så med Gull-malingen rundt bordplata og inne i skuffen.

Etter 2 strøk med dette la jeg tapet nede i skuffen og på toppen av bordet. 

Tapeten følte jeg matchet perfekt med beina og stilen på bordet.





Det ble ennå mer ELEGANT enn før.

Kjøp det her:


Se hva vi holder på med ellers på:


Send oss en mail om dere ønsker noe ReDesignet: 
aina@hjertehjort.no


Aina/Hjertehjort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar