fredag 4. september 2015

RetroSkrivemaskintasterSkjenk!

Vi har skrevet om det før- at vi var så heldige å få gå inn i et hus og bare PLUKKE med oss det vi ville ha!

Det er en SWEET DEAL for skrotnisser som Hjertehjort er!

Men jeg tror vi har bevist mange nok ganger at JO, det kan bli UTROLIG flott det vi pusser opp igjen!

Og det er så mye mer sjel i disse gamle møblene. De forteller nærmest en historie.

 Vi fant også denne gamle RETRO-skjenken som var så pent brukt. Knapt brukt vil jeg anta.




Men litt utdatert var den jo for folk flest.

Så, vi måtte finne på noe gøy med den!! 



Først ble den pusset lett utenpå. Etter det maskerte jeg godt, og kjørte på med Hvit Høyglanset Spraylakk! 

Både glassvinduer, Nøkkelhull, Nøkler, Skuffe-håndtak og metallringene på beina!

Så grunnet jeg den utenpå.

Inni var den så perfekt at jeg ikke ville røre noe av det.


Jeg malte den så i en matt gråfarge, og la tapet på utsiden av skuffene og nedi!

Tapeten har stort mønster i forhold til flaten den skulle på, så jeg var nøye med at motivet ble forlenget nedover slik at man ser helheten! Og det ble kjempekult!

Som vanlig gikk jeg over med gulvlakk på toppen av tapeten for at den skal holde. 
Jeg passer også på å skjære tapeten litt innenfor kanten av skuffen slik at det ikke fliser seg i kantene når man tar de i bruk.

  
Et flott møbel, med "barskap" med et helt herlig krakelert speil, glasshylle, bestikkskuffer og ellers masse lagringsplass.

Dette er noe av det flotteste vi har ReDesignet! 

Kjøp det her, sjekk mål og la deg friste her:

Vi kan gjøre tilsvarende for deg!


Aina/Hjertehjort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar