onsdag 13. januar 2016

Oppdrag fra Interoptik Hønefoss

Interoptik er en av sentrumsbutikkene i Hønefoss, slik som Skaperiet*

De trengte nye stoler til et bord hvor de har konsultasjoner med sine kunder, og kunne tenkt seg noe enkelt som matchet logo-fargen dems.

Jeg hadde noen gamle teakstoler som jeg ikke hadde noe plan for. Disse passet perfekt i fasong og størrelse. 


Disse stolene var virkelig preget av tidens tann. 
Etter å ha pusset de lett ned rundt det hele pusset jeg ekstra godt nederst på beina. Der er det som regel alltid en del bruksmerker og hakk.

Så ble de grunnet med heftgrunn.

Jeg malte stolene så med Bengalack i logo-fargen til Interoptik.
2 strøk holdt på disse. Bengalack er meget slitesterkt da den blir veldig hard. 
Dette er flott for offentlig bruk.

 
Setene trakk jeg om i imitert sort skinn.
 

Resultatet med stolene i butikken ble slik:


Aina/Hjertejort

*Skaperiet =
 Kreativt butikk-samarbeide mellom Hjertehjort, en Gullsmed & Smykkedesigner og en Veskedesigner- & syerske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar