fredag 21. november 2014

Nattbord for SUPERHELT-gutta!

Som jeg skrev om i forrige Blogginnlegg hentet jeg egentlig et sett med møbler som bestod av 
Toalettkommode og 2 Nattbord.

Men jeg ønsket ikke å selge dette som en samlet serie, men valgte heller å dele det opp! 

Toalettkommoden ble til skjenk (den fine med fugletapet fra forrige post ;))

Nattbordene ville jeg også dele opp. 

1 til KULE gutter og 1 til FLOTTE jenter!

Jeg pusset ned nattbordet, og det var en forbasket jobb!
Malingen som satt på var gammel og klumpete. 



Jeg måtte gå over i 3 omganger før jeg var fornøyd med et GLATT resultat!

Da fikk det et strøk grunning.

Jeg lot dette tørke før jeg gikk videre med malingen jeg hadde valgt for dette nattbordet- som var påberegnet gutter
(og jenter som liker superhelter for den sags skyld! Bevares!)


Jeg valgte en Turkisblå farge med sorte detaljer på utskjæringene.

På toppen tapetserte jeg med Marvel Superhelt- tapet!!
For alle Superhelter!

Jeg lakket med gulvlakk over tapeten slik at den blir like Supersterk som en Superhelt!


Denne herligheten kan kjøpes i vår nettbutikk for 799,-

 Klikk på linken under for å se i nettbutikken:)
  
Aina/Hjertehjort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar