søndag 16. november 2014

Spray tingene NYE!!

Aina fikk en forespørsel på å være med på Damenes Aften på 
Maxbo Jevnaker for å inspirere andre damer til å 
ReDesigne noe de allerede har!!


I forkant av dette gjorde jeg avtaler med flere av de representerte leverandørene om å bruke deres produkter på noe av det jeg skulle vise frem denne ettermiddagen.

Ikea-bordet som er skrevet om for noen poster siden er noe av det jeg lagde.

Her viser jeg flere ting som også kan sprayes med Spraylakk:


Her ser dere en sort ramme som ble kjøpt på bruktbutikken for 10'ern. Siden KOBBER er så HOT i år fikk den nytt liv, og jeg puttet inn tapet som er Høstens Nyhet!


Jeg fant noen gamle keramikklysestaker og vaser som har utpreget 90-talls stil.
Disse fikk også nytt liv med litt Quick Spraylakk. 
Ett strøk og ferdig gjort på få minutter!!

Flott for når du ønsker en rask fornyelse, også koster det så lite!
 

Denne lampen kjøpte jeg også på en bruktbutikk. Den var i sort smijern og hadde mosegrønn skjerm. Jeg dekket til ledningen og sprayet RESTEN;
Lampefot og Lampeskjerm utenpå og inni!
Det gir en skikkelig kul effekt når lampen er på.

Her er det bare å spraye i vei! Metall, Glass, Porselen, Treverk.
Og det er flust av kule farger å velge i! :)

Aina/ Hjertehjort


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar