tirsdag 22. september 2015

Det finnes en type ARTIG møbel som holder STYR PÅ SYSAKENE!!!

Det finnes en type ARTIG møbel som holder STYR PÅ SYSAKENE!!! :)
Og det er et slikt Sybord med egen skuff for tråsneller og diverse som må til for å sy.

Vi har gjort et slikt tidligere, og det ble malt i en lys grå farge. Nå hadde jeg ingen restriksjoner og ville ha et bord som gjør deg GLAD!


Her er utgangspunktet. Et litt slitt bord i sin opprinnelige farge.

Men det mangler litt piff.

Så etter å ha blitt pusset og grunnet kunne jeg begynne på den ARTIGE jobben!!


Jeg malte det i en Bringebær-rosa farge, for jeg synes den fargen er absolutt helt nydelig!
På toppen av bordplata skulle jeg ha tapet, så da maler jeg bare langs kanten.
Den nederste skuffen har nålefilt-bunn. Den grunner jeg slik at den blir helt mettet. 
Den ble her malt med en knallgul farge som tar opp igjen fargen i tapeten.
 
 Tapeten er fra Eijffinger/Pip Studio, Bok 2!
Den limer jeg på med tapetlim. 
Jeg skjærer nøye rundt kanten, og da er tapeten ca 2mm innenfor bordkanten. Dette for at den ikke skal flise seg opp under bruk.

Til slutt legger jeg vannbasert gulvlakk på toppen for å forsegle det.


 Et VAKKERT Sybord i Bringebær-rosa m/Folklore-stil på tapeten!

Det kan kjøpes her:

Sjekk også ut:
Aina/Hjertehjort
Et artig møbel som holder STYR PÅ SYSAKENE!!! :)
Malt med en Bringebær-rosa farge. Tapeten er fra Eijffinger/Pip Studio!
Helt på BÆRTUR flott!!!
- See more at: http://www.hjertehjort.no/shop/product/sybord-folklore-moter-bringebar?tm=&sm=#sthash.IBKTbKck.dpuf

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar