tirsdag 22. september 2015

Et DYRISK bord på 3 ben!

Dette bordet var noe vi bare kunne få.

Jeg DIGGER bord med 3 ben. Det er noe veldig kult og retro med det.

Men det var i dårlig stand og trengte litt LOVE!


Det ble pusset ned, en hel del. For det var masse stygge sår i både bordplaten og på bena.

Så måtte jeg frem med sparkel for å tette de dypeste hakkene.

Så kunne jeg endelig gå igang med grunning.

Dette ønsket jeg å gjøre litt undommelig og røft!

Jeg valgte Svart Matt maling i glansgrad 5 på beina.

Rundt bordplata valgte jeg GULL, for en glamorøs look.

På toppen ville jeg ha en LEOPARD-tapet.

Å legge tapet på rundt bord krever en del tilpasning og en stødig hånd når man skjærer rundt. 

Men med en stødig hånd og en skrap nok kniv går jobben greit.

Jeg la som vanlig vannbasert gulvlakk fra 3-stjerner på toppen.


Fiks ferdig :)


Kjøp det hos Hjertehjort:


Sjekk også ut:


Aina/Hjertehjort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar