fredag 2. oktober 2015

Blekkspruten Blekk-Tulf!

Jeg fant en gammel slitt stumtjener i metall om ordinært var brun.

Den hadde gjort nytta si.


Men allikvel hadde den potensiale for å bli noe mer!!!



Den skulle bli en stumtjener til barn, og så lignet den jo litt på en blekksprut.
 
Så da startet jeg med et hode som jeg formet i hønsenetting.
 
 
  Jeg trengte å gjøre en kortere, så den måtte bli med på en liten kjøretur.

Der fikk vi brukt vinkelsliperen på den og byttet om på deler slik at hodet ble stabilt samtidig som at "armene" kunne monteres på igjen enklest mulig.

Etter det ble den med tilbake til verkstedet vi har oppe over butikken.

Her startet jeg med en pappmachè! Så GØY!!!


Den ble så spraymalt i grått, før jeg malte på ansikt og morsomme detaljer rundt på hodt.

Tilslutt fikk blekkspruten tyll-krage med et bånd slik at den var litt pyntet.

Dette ble prikken over i'en!


Denne er nå klar til å ha JAKKA di på, og skoene kan du sette nederst.

Kjøp den fra nettbutikken vår her:




Aina/Hjertehjort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar