fredag 15. januar 2016

Rekkverket fikk en overhaling!

En kunde kom innom oss og lurte på om vi kunne pusse opp gelenderet til trappesatsen!

Det var jo noe vi ikke hadde gjort før, så det ville vi absolutt!!!


Slik så de ut i utgangspunktet. 
Jeg demonterte veggfestene og pusset ned både treverket og metallet.


Jeg spraylakket veggestene i en gull-tone.


Jeg spraylakket også skruehodene (bilde nedsert til venstre). Jeg fester de i isopor og spraylakker de alle samtidig.

 Kunden ønsket selve rekkverket Hvitkalket, så jeg brukte en Panellakk i 3 strøk for å oppnå et så hvitt resultat som jeg ønsket. Tresturkturen synes fortsatt igjennom!


Ferdig montert på veggen ble den slik, og kunden var veldig fornøyd :)

Spør oss DU også om du vil at vi skal pusse opp noe for deg!

Aina/Hjertehjort

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar