mandag 18. januar 2016

Spraylakkering av gamle kurver!

Pappa'n min har en liten låve. 
Også i små låver er det plass til veldig mange ting!
Og pappa'n min liker å samle på ting, litt sånn som meg. 

Så hver gang jeg er innom tar jeg en titt for å se om det er noe han har som jeg kan få bruk for.

Og jeg kan se lettelsen hans når han kan kvitte seg med noe, men som jeg fikser opp. På den måten blir det ikke kastet, det får nytt liv :)

 Slik som disse kurvene her.
De han har fått med blomster i til jul eller andre anledninger. 
De som man alltid hadde nøtter i til jul på 90-tallet.
Men disse har ikke vært i hus på en stund.




Men jeg trengte kurver til butikken vår, enten til å ha småvarer i eller som en liten søt handlekurv!

Jeg dro ut all plasten som var nede i kurvene og banket ut bøsset.

Siden disse ikke skulle selges tok jeg meg ikke tiden med å grunne de eller pusse de ned. Sprayen sitter veldig godt uansett.

Sprayen jeg brukte var rester i Montana Gold fra Grafitti-prosjekter Stefan i Hjertehjort har hatt tidligere.

Helt perfekt å spraye møbler og andre ting med også!

Også får man brukt opp sprayen :)

 
 Disse kurvene får man nesten kastet etter seg på loppis, så det er bare å sette igang (eller når våren kommer)!

Det er lurt å spraylakke ute, da det lukter en del uansett om det er hvaslags spray det er.

Aina/Hjertehjort
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar