tirsdag 22. september 2015

Noen skikkelig ROCK'N'ROLL nattbord!

Nattbord er alltid moro å pusse opp fordi de ofte har mange flater som er store. Og da er det rom for masse kule detaljer!

Disse laget jeg med noen i tankene som er glad i Rock'n'Roll!

Så da måtte jo nattbordene også bli det!


Utgangspunktet var disse kjedelige hvite... 

De ble pusset og grunnet, sparklet og malt i en sort matt farge.

Knotter og Håndtak kastet jeg i søpla! Her skulle det noe nytt inn.


Jeg bestemte meg tidlig for å bruke denne tapeten, da den har et fantastisk stilig uttrykk med sin 3D-effekt!

Denne som all annen tapet limer jeg på med tapetlim, påført med pensel.

Jeg har alltid en klut med lunket vann klar slik at jeg kan tørke av hjørner og kanter etter at tapeten er plassert på.

Jeg forsøker alltid også i størst grad å kutte tapeten i riktig størrelse før jeg legger den på.

Ofte må noen små justeringer til siden jeg jobber med gamle møbler og de ofte har noen skjevheter.

 
 Tapeten ble lagt utenpå og nede i skuffer, og på skapdørene.

Knottene jeg fikk kjøpt passet perfekt til dette møbelet!!

Skikkelig kule ble de :)!



Disse er solgt. 

Vi kan gjøre DINE nattbord like KULE!

Aina/Hjertehjort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar